Please use this identifier to cite or link to this item: http://librepo1.snspa.ro:8080/jspui/handle/123456789/56
Title: Riscul și brandurile corporative-sinteze și studii de caz pentru studenți
Authors: Treapat, Laurentiu Mihai
Keywords: risk management
corporations
brand
Issue Date: 2018
Publisher: Tritonic
Citation: Treapăt, L.-M. (2018). Riscul și brandurile corporative-sinteze și studii de caz pentru studenți. Tritonic.
Abstract: Am urmărit cu interes și satisfacție progresul și rezultatele cercetărilor efectuate de autor asupra sistemului bancar și economiei în general, încă din perioada când acesta activa la ASE București. Baza de date cercetată este una impresionantă prin complexitatea și relevanța ei. A început cercetarea încă din anul 2000 și a continuat-o pe întreaga perioadă a crizei economice și post-criză, rezultatele cercetării fiind valorificate în 3 cărți având ca beneficiari specialiști ai managementului riscurilor sau studenți. Cartea de față continuă, actualizează, adaugă și completează cu experiența practică și de cercetător a autorului, o trudă începută cu mulți ani în urmă. Ea se dovedește foarte valoroasă pentru studenții de la științe economice, management, business și administrație tocmai prin continuitatea cercetării și esența rezultatelor, care, pentru cei care îl cunosc pe autor, se dovedesc la nivelul așteptărilor de la un expert al fenomenului financiar-bancar. Profesor universitar dr. Anca Gabriela ILIE Academia de Studii Economice București Sursa: Editura Tritonic - https://www.tritonic.ro/isbn-Riscul_%C8%99i_brandurile_corporative___sinteze_%C8%99i_studii_de_caz_pentru_studen%C8%9Bi-978-606-749-252-1.htm
URI: http://librepo1.snspa.ro:8080/jspui/handle/123456789/56
ISBN: 978-606-749-252-1
Appears in Collections:FM - Business Management & Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Riscul_si_brandurile_corporative.pdf321.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.